onsdag 11. mai 2011

Vi priser våren




 Ziki er stort sett opptatt med sitt når hun får litt frihet i nærområdet. Hun har fokus på lemen, og matmor får bare smøre seg med tålmodighet. 




 Mirja gjør ikke de store avstikkere, men holder seg i nærheten av meg. Hun har en helt annen jaktmetode enn Ziki, men er en kløpper til å finne lemen. Har jeg ikke lest noe om ei hunderase uten jaktinstinkt?

Min spesielle turvenninne Liss koser seg ute i det fri, og er veldig grei å ha med på tur:) 

For ett år siden hadde vi ganske mye snø, og jeg må nok si at jeg liker årets utgave bedre. Det er godt for både to- og firbente at det er vår:)

2 kommentarer:

  1. Forunderlig mystisk det bildet av Liss ved vannkanten... :) Bra med tidlig vår*

    SvarSlett
  2. Herlig med fjellet :-) Her kommer vi ikke inn på Sætra før det har tørka opp litt. Blir nok ikke lenge til.... Gleder meg til lange, flotte turer innover fjellet med 2 hunder i langline... Gikk bra i fjor med en, så håper jeg klarer å styre to langliner også.....

    SvarSlett